CERCULUI PEDAGOGIC NR.2

''Adevărații învățători sunt aceia care se folosesc pe ei înșiși ca poduri peste care își invită elevii să treacă; apoi, facilitând trecerea acestora, prăbușindu-se cu bucurie, îi încurajează să le creeze pe ale lor. "(Nikos Kazantzakis). Cu aceste gânduri în minte, noi, cele care le ghidăm pașii elevilor din clasele I, am încercat astăzi , de-a lungul activităților din cadrul CERCULUI PEDAGOGIC NR.2, să împărtășim ideile prin care considerăm că putem dezvolta competențele de multiliterație la elevii din învățământul primar. Multiliterația, un termen relativ nou, ne-a permis să pătrundem pe tărâmul fermecat al poveștilor. Nu puteau lipsi muzica, artele plastice , abilitățile digitale-atât de utile în momentul acesta, teatrul și jocul. Ca o concluzie generală, am putea spune că fiecare activitate cu care, poate, la început, nu ne simțim confortabil, nu face altceva decât să ne trezească dorința de a fi creativi, de a ne depăși zona de confort și de a încerca să ne exploatăm întregul potențial, totul în favoarea minților și ochilor ce ne privesc plini de curiozitate și încredere, în fiecare zi.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *