PROIECTUL ERASMUS+
2022-1-FR01-KA220-SCH-
000085014 2022-2024
POUR UN COLLÈGE INCLUSIF – PRATIQUES PÉDAGOGIQUES POUR UN COLLÈGE INCLUSIF
OBIECTIVELE PROIECTULUI:
- Promovarea incluziunii elevilor în diversitatea lor pentru ca aceștia să reușească să-și îmbunătățească nivelul de competență.
- Formarea cadrelor didactice prin schimbul de bune practici, bazându-se printre altele pe științe cognitive, instrumente digitale, mediu și arte.
- Îmbunătățirea calității predării și a activităților desfășurate cu elevii.
- Punerea în aplicare a practicilor inovatoare și transdisciplinare.
- Consolidarea spiritului de inițiativă.
- Formarea elevilor și profesorilor care nu participă la proiect cu sprijinul liderilor școlii pentru a-i ajuta pe elevi să fie actori în propria lor învățare (metacogniție) și în progresul lor.
- Construirea unui instrument pentru punerea în comun și diseminarea rezultatelor sub forma unui site web (Genially).
ACTIVITĂȚI:
- Educație digitală și gamification, inclusiv științele cognitive.
- Mediu, artă și cultură.
- Pedagogia proiectului și multidisciplinaritatea.
- Amenajarea și organizarea spațiului de învățare.
- Formarea și profesionalizarea actorilor din educație.
Mai jos sunt țările și școlile implicate:
- Collège de l’Alaric, Franța – coordonator.
- 4th Gymnasium of Rhodes, Grecia.
- Państwowa Szkoła podstawowa nr 260 im. Jana Matejki w Warszawie, Polonia.
- Scoala Gimnaziala “Grigore Moisil, România.
- Rödebyskolan, Suedia.
- Escola Básica Integrada de Arrifes, Portugalia.
- IME de Capendu, Franța.