PROIECTUL ERASMUS+
2022-1-FR01-KA220-SCH-
000085014 2022-2024
POUR UN COLLÈGE INCLUSIF – PRATIQUES PÉDAGOGIQUES POUR UN COLLÈGE INCLUSIF

OBIECTIVELE PROIECTULUI:

  1. Promovarea incluziunii elevilor în diversitatea lor pentru ca aceștia să reușească să-și îmbunătățească nivelul de competență.
  2. Formarea cadrelor didactice prin schimbul de bune practici, bazându-se printre altele pe științe cognitive, instrumente digitale, mediu și arte.
  3. Îmbunătățirea calității predării și a activităților desfășurate cu elevii.
  4. Punerea în aplicare a practicilor inovatoare și transdisciplinare.
  5. Consolidarea spiritului de inițiativă.
  6. Formarea elevilor și profesorilor care nu participă la proiect cu sprijinul liderilor școlii pentru a-i ajuta pe elevi să fie actori în propria lor învățare (metacogniție) și în progresul lor.
  7. Construirea unui instrument pentru punerea în comun și diseminarea rezultatelor sub forma unui site web (Genially).

ACTIVITĂȚI:

  1. Educație digitală și gamification, inclusiv științele cognitive.
  2. Mediu, artă și cultură.
  3. Pedagogia proiectului și multidisciplinaritatea.
  4. Amenajarea și organizarea spațiului de învățare.
  5. Formarea și profesionalizarea actorilor din educație.

Mai jos sunt țările și școlile implicate:

  • Collège de l’Alaric, Franța – coordonator.
  • 4th Gymnasium of Rhodes, Grecia.
  • Państwowa Szkoła podstawowa nr 260 im. Jana Matejki w Warszawie, Polonia.
  • Scoala Gimnaziala “Grigore Moisil, România.
  • Rödebyskolan, Suedia.
  • Escola Básica Integrada de Arrifes, Portugalia.
  • IME de Capendu, Franța.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *